71 Komen

POWER POINT SEJARAH T3-T5

TINGKATAN 4

bab-1-ting-4

bab-2-ting-4

bab-3-ting-4

bab-4-ting-4

bab-5-ting-4

bab-6-ting-4

bab-7-ting-4

bab-8-ting-4

bab-9-t4

bab-10-t4

TINGKATAN 5

SEJARAH+BAB+1T5

T5B1

T5B2

T5B3

T5B4

T5B5

T5B6

spmbab7

BAB_8_SEJARAH_FORM_5

TINGKATAN 3

BAB 1

BAB 4

BAB 2

BAB 3

BAB 5

BAB 6

BAB 7

71 comments on “POWER POINT SEJARAH T3-T5

  1. saya tak faham mcm mne nak guna dan cari maklumat dalam blog cikgu..please cikgu..saya buntu

  2. TQ very much. all these notes are really helping in my study

  3. tq..ats ilmu yg dikongsikan..

  4. Cikgu adalah seorang GURU CEMERLANG yang HEBAT. Terima kasih kerana sudi mengongsi dengan rakan-rakan. Semoga cikgu terus cemerlang.

  5. terima kasih cikgu, dapat juga saya buat folio

  6. terima kasih daun keladi…

  7. mohon download utk rujukan anak2 didik saya…tqvm

  8. saya minta izin download ye.

  9. Salam..mohon ambil bhn dr laman web ini utk pnp Sej T2 n T3..tqvm..moga usaha anda akan diberkati Nya..amin..

  10. laman yg banyak memberikan info terbaik ttng sejarah….halalkan bahan yang saya gunakan…good luck..

  11. cikgu,nak download untuk study ye..:)

  12. terima kasih dan minta cikgu halalkan ilmu dan bahan cikgu utk saya guna buat anak saya dan pelajar saya. PP ini bermanfaat dan mudah untuk difahami dan menarik. Semoga allah membalas jasa baik cikgu..

  13. Terima kasih banyak-banyak didoakan murah rezeki pada yang menyediakan bahan-bahan ini..ia banyak membantu saya menyampaikan P&P dalam kelas…terima kasih….

  14. Halalkan bahan yang saya dalam blog cikgu.TQ banyak-banyak.

  15. Halalkan bahan yang saya ambil dalam blog cikgu.TQ banyak-banyak.

  16. Terima kasih… ianya dpt membantu anak saya . Tahniah

  17. terima kasih. nota2 cikgu sangat mmbantu sya dlam plajaran

  18. Assalamuaikum cikgu……
    Cikgu saya mohon pertolongan cikgu untuk memberi contoh menyiapkan folio kajian sejarah tentang tajuk “kampung saya “, saya hendak mengetahui bagaimana fomat yang betul. boleh cikgu bantu?

  19. salam.. halalkan bahan yg sy gunakan dr bog cikgu. terima kasih krn ianya byk membantu P&P. Hanya Allah jua yg dpt membalas jasa cikgu

  20. salam.. halalkan bahan yg sy gunakan dr blog cikgu. terima kasih krn ianya byk membantu P&P. Hanya Allah jua yg dpt membalas jasa cikgu.

  21. cgu saya ada cadangan, cuba perbanyakkan gambar dan animasi sebab kebanyakkan pelajar saya adalah pelajar yang lemah dan lambat dari segi penerimaan pengajaran. ianya tetap terbaik dan bagus. terima kasih cgu………..

  22. Assalamualaikum, terima kasih atas nota yang sangat bagus dan ia byk membantu saya.

  23. thanks…!smoga anda terus cemerlang!

  24. cekgu np tade power point bab 9 f5 nyer???

  25. Tahniah cikgu. terima kasih cikgu. Mudah-mudahan Allah SWT permudahkan hidup cikgu serta keluarga. Semua ilmu yang cikgu kongsi dalam blog ini banyak manfaatnya…

  26. minta izin dikongsikan ye….TQ

  27. salam , cikgu . saya minta izin untuk guna bahan cikgu ye . terima kasih :)

  28. terima kasih cikgu…halalkan ilmu yang saya ambil ni cikgu…doakan saya… :D

  29. terima kasih cikgu…semoga perkongsian ilmu ini dapat memberi faedah kepada cikgu didunia dan akhirat sana…

  30. HALALKAN PERKONGSIAN ILMU INI YA….AMIN YA RABB…

  31. cikgu , saya ada download powerpoint cikgu….minta halalkan ilmu tu ya……

  32. saya minta izin download ye cikgu

  33. mcm mne nak downlond ni…. knpe x bleh2 nak download nie????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

  34. CIKGU SAYA MOHON CIKGU HALALKAN SEGALA NOTA YANG SAYA AMBIL.. :)

  35. cikgu power point math and science ada tak ?

  36. terima kasih cikgu atas perkongsian ini. Moga perkongsian ilmu ini memberi kebaikan/rezeki buat cikgu.kata orang sikap membantu ini adalah mulia..dan kemuliaan itulah yang dituntut oleh Tuhan buat umatnya..semoga Tuhan memberkati cikgu. thanks..

  37. kalau ada masa sy pun nak create power point..n tuk dijadikan perkongsian buat kita semua..

  38. Terima kasih cik gu, minta halalkan nota yang saya ambil dalam web cik gu. Mudah muadah Allah limpahkan rezeki yang banyak untuk cik gu sekeluarga. amin.

  39. saya berharap agar cikgu mendoakn kjyaan saya dlm spm…

  40. CIKGU SAYA MOHON CIKGU HALALKAN SEGALA NOTA YANG SAYA AMBIL..

  41. mana sejarah poerpoint nyaaa..

  42. terima kasih izinkan saya download untuk anak yang akan ke tingkatan 3 tahun hadapan

  43. saya baru nak mengajar sejarah ting. 4. terjumpa pula dengan p/point cikgu. t/kasih banyak kerana sudi berkongsi ilmu.

  44. Salam cikgu. Terima kasih untuk nota2 cikgu ni. Sbg cikgu baru, byk bantu sy utk mudahkan buku teks..sy minta izin guna n ubah ppt cikgu,boleh? Terima kasih byk2! semoga usaha utk anak bangsa ini diberkatiNya.

  45. Sama-sama..moga berjaya

  46. Terima kasih. ..

Tinggalkan Jawapan

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 148 other followers

