50 Komen

LATIHAN SEJARAH TINGKATAN 4 DAN 5

LATIHAN STRUKTUR TINGKATAN 4 DAN 5

MODUL STRUKTUR T5 SPM

LATIHAN BERWAWASAN SEJARAH TINGKATAN 4 DAN 5

SOALAN SEJARAH T5-STRUKTUR

50 comments on “LATIHAN SEJARAH TINGKATAN 4 DAN 5

  1. salam cikgu, soalan wawasan tingkatan 4 dan 5, ada skema jawapan tak?

  2. mohon kebenaran muat turun bahan. tq

  3. Tq,saya download nota n latihan untuk keperluan pelajar saya.moga usaha murni cikgu dirahmati Allah n jadi amal yang berpanjangan

  4. Salam… Terima kasih cikgu… Moga segala usaha cikgu untuk berkongsi nota dan latihan kepada saya n anak2 warga didikan diberkatiNya

  5. Terima kasih. dengan adanya latihan ini saya dapat buat latih tubi. semoga keputusan ujian saya akan meningkat pada masa depan. tk.

  6. Cikgu, terima kasih sekali lagi. Saya mohon izin mgunakannya utk anak2 didik. Terima kasih sekali lagi

  7. Assalamualaikum..jutaan terima utk bahan2 yg disediakan. Moga Allah membalas segala kebaikan Puan dgn mengurniakan rahmat dan rezeki yg berlimpah ruah utk Pan sekeluarga.

  8. salam ckg minta izin untuk copy..smg allah memberkati hidup ckg.amen tQ ckg

  9. Terima kasih atas perkongsian ilmu dari Cikgu Mahfuzah.. Mohon dihalalkan semua ilmu-ilmu ini..

  10. saya minta izin untuk copy dan guna powerpoint sejarah ting 3 dan 4. Terima kasih diatas sumbangan puan.Semoga mendapat ganjaran yang selayaknya dari Allah. SMK sungai Pasir , Kedah

  11. Assalamualaikum cikgu.saya minta izin untuk menggunakan bahan yang cikgu sediakan. terima kasih di atas perkongsian hasil kerja cikgu. semoga semakin bertambah ganjaran dari Yang Maha Esa. SMK Cedung Jaya, Maran.

  12. cikgu mcam nana nak msuk???x pndai la..heheheh

  13. salam cikgu..minta izin untuk download tuk pelajar2 sy..semoga usaha cikgu diberkati…tQ ckg

  14. salam..cikgu,sya minta izin nk download ltihan ckgu tu ek..trima ksih ckgu..

  15. assalam..cikgu saya amik soalan ni..harap cikgu dirahmati..terima kasih

  16. cikgu saya nak minta nota dan latihan cikgu yer.semoga Allah memberkati cikgu

  17. as slm.. cikgu,sy minta kebenaran untuk mengambil slaid n soalan. boleh ke..?

  18. Assalamualaikum cg..minta izin downlond modul n latihan wawasan cg untuk keperluan pelajar2 sy..moga usaha murni cg diberikan ganjaran berganda oleh allah swt..insyaallah

  19. Assalamualaikum…cikgu…. nak mintak skema jawapan….

  20. minta turun bahan. boleh ker. terima kasih

  21. mohon keizinan utk guna bahan puan

  22. sy minta izin guna bhn2 puan utk anak2 murid sy, tk krn berkongsi kepakaran puan, semoga Allah membalas jasa puan.

  23. cikgu,sye minta kebenaran untuk mengambil soalan. boleh ke..?smoge cikgu halalkan
    terima kasih

  24. tq ckgu cuz upload soalan nie..
    moga2, cye dpat jwap exam dngan baik esok..

  25. tq from a teacher, saya harap cikgu mahfuzah membenarkan saya menggunakan hasil kerja cikgu ini untuk pelajar saya juga

  26. salam..cikgu sy memohon kebenaran untuk menggunakan latihan sejarah tingkatan 5..boleh cikgu?

  27. Cikgu, sy gunakan soalan cikgu untk latihan.halalkan ye

  28. sya suka dgn latihan cikgu mahfuzah dan sya fhm juga dgn nota ini…..

  29. cikgu , saya dah download latihan cikgu untuk saya study . terima kasih cikgu . halalkan ya . semoga kebaikan cikgu diberkati . :)

  30. terima kasih kerana dapat membantu anak sulong saya, anak saya dah download latihan cikgu. semoga kebaikan cikgu diberkati. boleh tak bagi nota dan mind mapping sekali sejarah Ting 4 dan 5?

  31. mohon halalkan bahan p&P untuk digunakan oleh anak murid saya. terima kasih cikgu

  32. boleh tak cikgu sediakan jawapan utk semua bahan di atas?

  33. Halal..

Tinggalkan Jawapan

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 155 other followers

