95 Komen

LATIHAN SEJARAH TINGKATAN 1 DAN 2

Ting1 bab 1

Ting1 bab 3

Ting 1 bab 4

Ting 1 bab 5

Ting 1 bab 6

Ting 1 bab 7

Ting 1 bab 8

Ting 1 bab 9

Ting 1 bab 10

Ting1 bab 11

95 comments on “LATIHAN SEJARAH TINGKATAN 1 DAN 2

  1. salam, cikgu! terima kasih atas nota2 berikut.. err, cikgu tau x mane2 laman web yg ade buat nota geografi dan sains dlm bentuk slideshow mcm nie???? tk..

  2. TQ atas latihan, minta halal kan..ya….:)

  3. tq kerana nota cikgu membantu saya membuat pengukuhan kepada pelajar saya

  4. Nota Cikgu mmg kelas gitu. Sgt baik utk. mrd. yg baru hdk mengenal m/pel sejarah. Tahniah !

  5. baguslah blog ni…..

  6. BANYAKKAN UNTUK TING 2 SAMA YAA…SAYA SGT MEMERLUKAN BANTUAN

  7. thnks a lot,tecer…

  8. Assalamualaikum,
    Dipohonkan keizinan utk menggunakan bahan2 P&P Sejarah Cikgu Mahfuzah utk mengajar anak2 murid saya. Semoga ianya menjadi pahala yg berpanjangan terhadap diri Cikgu Mahfuza. Amin.

  9. tq kerana membuat soalan soalan ini

  10. salam..tq..mg js pn dpt membantu anak didik sy..

  11. terima kasih…halalkan ya ….

  12. Terima kasih bebanyak…Sbb cikgu saya dapat latihan yang teramat banyak ni…

  13. tq kerana membuat blog ini:}

  14. tq bnyk 2 sbb mmbuat blog ni:]

  15. Saya dah download ppt Sejarah Ting. 1 milik Cikgu. Ia banyak membantu p&p saya dan pemahaman pelajar saya tentang sej. TK. Minta dihalalkan ilmu yang diambil itu.

  16. Terima kasih yea ;)

  17. mna s0aln f2?

  18. saya harap, latihan nie dapat mantapkan mrkah exam sejarah, insyaallah

  19. cikgu saya sayang cikgu terima kasih ……. <3

  20. i loikeee :)

  21. salam…minta cikgu halalkan bahan ini untuk saya jadikan bahan p&p anak didk saya…semoga Allah membalas niat suci cikgu…bersama kita membantu anak2 bangsa kita…salam

  22. Assalamualaikum,
    saya mohon izin guna latihan2 yg cikgu Mahfuzah sediakan. Terima kasih.

  23. minta halal mencetak kertas soalan..untuk anak saya nak periksa la..terima kasih.

  24. Baik sgtlah blog ni…

  25. cg..ble tlg…cuz sejarah sa gagal jax ne….cmna mw target?

  26. tp kenapa tiada jawapan ya?

  27. syukran jazilan cikgu..nota ni mmg best…sng ingat…….trima kasih

  28. terima kasih

  29. cikgu trima kaseh cg………………………………….

  30. terima kasih
    harap halal ye

  31. tak ade ting 2 punyee ?

  32. kenapa kena download ?

  33. Mohon izin saya ambil nota & soalan utk ulangkaji anak saya

  34. terima kasih cg sbb sudi kongsi ilmu pada sya dan yg lain..terima kasih juga utk informasinya..smoga cg dirahmati ALLAH..

  35. Salam cikgu..
    Saya mohon mengambil bahan yg di atas…sgt bergune untuk pnp saya..semoga Allah mempermudahkan urusan cikgu…TQVM

  36. nape x derw bab 2 punya??

  37. cikgu,terima kasih kerana sudi berkongsi ilmu…harap cikgu halalkan nota cikgu ini…

  38. mohon izin ambil nota dan latihan

  39. saya menghalalkan untuk semua yang diambil semoga berjaya

  40. guru yg baik, keikhlasannya hanya Allah yg nilaikan…semoga hidup cgu akan bertambah2 rezeki dan keberkatan

  41. saya ska m`njawab soalan`2 sejarah ney larh ckguuu ! :) ! hehehehe .

  42. saye harap cikgu doakan untuk saya masa peperiksaan nanti!!!!!! bolehkan

  43. A’kum Cikgu,
    nape x de bab 2 ?

  44. terima kasih kerana ada latihan untuk subjek sejarah. tapi alangkah baiknya kalau ada nota sekali.

  45. cikgu saya nk tanya mana soalan form 2??? saya nk buat ulangkaji….

  46. skrng sy berasa sngt suka dngn mp sejarah… kalau tidk sy berasa mls untuk mengulangkaji tentng sejarh, terima kasih kpd cikgu Mahfuzah

  47. cikgu terima kasih ya ! melalui slide show ini sy dpt faham dng lebih jelas …..:)

  48. saya yakin dengan latihan sejarah ini insyaallah saya boleh skor A

  49. thnks 4 the notes…o;)

  50. cyee pn nk soalan jgk blh ????? hahaha……

  51. 10x for this notes n worksheet. it is soo helpful for me!

  52. terima kasih atas bahan yg dipaparkan,banyak membantu ramai plajar dan guru

  53. mohon gunakan ilmu dlm blog cikgu utk sy beri ilmu pada pelajar sy juga.. terima kasih…

  54. terima kasih

  55. mohon izin gua uk peajara anak saya

  56. terima kasih atas latihan yang diberi oleh cikgu……..

  57. Hi,saya tidak faham

  58. Terima kasih banyak banyak.

  59. terima kasih :) saya dapat manfaatkan ilmu yang cikgu bagi , untuk persediaan PMR saya tahun ni , doakan saya lulus dalam PMR

  60. Terima kasih cikgu Mahfuzah!

  61. Parameswara dilahirkan pada tahun apa?

  62. Thank u cikgu habis exam bagi tau wak markahnya

  63. saya harap apa yg cikgu ajar ni bleh dimanfaatkan ke seluruh plajar……

  64. tq….nota ni sangat baek untuk saya untuk exam pertengahan tahun ni..

Tinggalkan Jawapan

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 148 other followers

