33 Komen

Nota sejarah

latihan sejarah ting 1: bab 1-11

BAB 1 sampai 11.latihan tingkatan 11

Sejarah-Tingkatan-2-Semua-Nota

11430233-Sejarah-Tingkatan-3-PMR-Semua-Nota

19484209-Bab-1Latihan-Pendudukan-Jepun-Di-Negara-Kita

soalan-modul-kbkk-ting-1

Sumbangan Tamadun Mesir Purba

BAB 3.t2

BAB 4.t2

BAB 8 TINGKATAN 4

t2bab1.

t2bab2

t2bab3

t2bab4

t2bab5

gemilang-t2_bab-8

PENGUKUHAN NEGARA DAN BANGSA MALAYSIA-T5

33 comments on “Nota sejarah

  1. Terima kasih Cikgu Mahfuzah. Bahan yang ada banyak membantu saya dalam mengaplikasikan P&P sejarah dalam kelas..Saya juga dapat idea untuk diketengahkan kepada student…

  2. terima kasih la. blog ni berguna untuk saya.

  3. Terima kasih di atas semua bahan yang saya gunakan di dalam blog ini untuk P&P di dalam kelas. Amat membantu saya.

  4. Salam. Bahan dlm laman ini dapat membantu sy utk P&P. Terima kasih daun keladi.

  5. Salam. Cikgumahfuzah saya mohon izin manfaatkan nota n slid cikgu untuk pelajar saya..Allah jua yang membalasnya..tkasih.

  6. cikgu boleh sediakan nota sejarah tingkatan 1 , dalam microsoft word,…??

  7. salam…mohon izin ambil bhn utk pnp pelajar sy..tq..moga diberkati allah..

  8. cikgu macam name nak buat kajian kerja kursus sejarah PMR tahun 2011. bahagian rumusan kajian

  9. cikgu macam mane nak buat kajian kerja kursus sejarah PMR tahun 2011. bahagian rumusan kajian

  10. cikgu, terima kasih kerana sudi berkongsi bahan yang amat berguna. semoga cikgu sentiasa dilimpahi rahmat oleh Allah s.w.t. Terima kasih.

  11. Salam cikgu,
    Terima kasih yang tidak terhingga atas sumbangan bahan. Saya telah manfaatkannya di dalam kelas. Moga Allah permudahkan segala usaha murni cikgu pada masa akan datang.

  12. Alhamdulillah..bahagianya saya bila terjumpa blog cikgu ni..halalkan semua maklumat yang saya ambil dari blog cikgu yer..

  13. Salam cikgu..
    thanx sangat atas semua bahan yg sgt berguna di sini..saya ambil ye untuk p&p saya..saya bidang terjun je dalam sejarah ni..tq n halalkan ye..

  14. napa nota form 3 sejarah bab 4 x da

  15. SALAM
    cikgu, saye nak ucapkan terima kasih atas bahan2 yg ade kat sini. saye minta halal ye cikgu. terima banyak2.

  16. salam, terima kasih cikgu for the notes. halalkan lah ilmu itu ye

  17. Terima kasih cikgu….

  18. terima kasih cikgu=)

  19. terima kasih cikgu… sungguh bermanfaat bg guru yang baru mula mengajar sejarah

  20. terima kasih atas perkongsian khasnya nota tingkatan 2 dan 3.. cuma kenapa bab 4 nota tingkatan 3 tak de ye..moga usaha cikgu sentiasa diberkati Allah.

  21. cikgu boleh tak sediakan nota tingkatan 1???….

  22. cikgu nota tingkatan 2 dan 3 tidak mempunyai bab 4. terima kasih atas kebaikan cikgu berkongsi ilmu.

  23. wow….. Bagusnya! Cikgu boleh cadangkan sesuatu untuk PBS!

  24. terima kasih… nota ting.1 ada tak…

  25. assalamualaikum Cikgu!! syukran jazila, mudah2an allah berkatui uzsaha Cikgu, sangat berguna untuk anak-anak saya.

Tinggalkan Jawapan

