3 Komen

Ringkasan sukatan pelajaran

RINGKASAN MATA PELAJARAN SEJARAH T1

RINGKASAN PELAJARANSEJARAH T5

RINGKASAN PELAJARANSEJARAH tingkatan 4

3 comments on “Ringkasan sukatan pelajaran

  1. Salam cikgu. saya mengucapkan ribuan terima kasih.Banyak maklumat yang saya dapat dari blog cikgu ni. saya seorang surirumah dan saya dapati powerpoint cikgu adalah yang terbaik yang saya boleh cari. cuma nak tanya satu…kenapa tak ada latihan kbkk untuk tingkatan 2 dan 3?
    Sekali lagi cikgu terima kasih dan semuga allah membalas segala usaha cikgu dalam berkongsi ilmu dengan hamba allah yang lain.

    sekian

Tinggalkan Jawapan

