24 Komen

SOALAN SPM DAN PMR

Laman sejarah PMR dan SPM telah dikemaskini. Sila kunjungi laman tersebut untuk muat turun Ujian Selaras 1 Negeri Melaka 2010..

24 comments on “SOALAN SPM DAN PMR

  1. saya tringin nk wat soalan sej

  2. cam ne na bkak nie ??
    sye bkk..
    dye swoh download..

  3. Cikgu Buat lah dalam format pdf
    bru bleh tengok secara online

  4. cikgu saya ada masalah dlm science apa patut saya buat ,kerana saya sangat lemah dalam matapelajaran itu..

  5. insyaALLAH sy akan buat apa yang disuruh

  6. saya mahu tanya macam mana hendak ambil latihan PMR tingkatan 3?

  7. cikgu tahun ini soalan pmr susah ke senang

  8. assalamualaikum cg saya Mohammad Sufian dari SMKA TUN SAKARAN SABAH igin meminta tips untuk berjaya dalam peperiksaan PMR tahun ini.Apa TIPS yang boleh cikgu beri kepada saya

  9. assalamualaikum cg saya Mohammad Sufian dari SMKA TUN SAKARAN SABAH ingin meminta tips untuk berjaya dalam peperiksaan PMR tahun ini.Apa TIPS yang boleh cikgu beri kepada saya

  10. assalamualaikum..ckgu..sy lemah sejarah nie..nk mintk pendapat ckgu cm ne nk fokus kt sub sejarah ni..bg la tips2 law ada..

  11. askum .. sy sgt lemah dlam m/p sejarah .. sy ingin meminta tips untuk berjaya dalam pmr

  12. salam… cikgu ade buat untuk SPM x??? hehehe..

  13. THANK YOU VERY2 MUCH CIKGU!!!!!

  14. erm , cikgu .
    mcm mane nk bkk latihan ni .
    xboley buat pon .
    exited ni ..
    huuhu ..

  15. sy sngat tertekan dgn subjek nie…..
    mcm mana nak hilangkan tekanan…?

  16. salam cg,
    saya down load soalan cg nak bg kt pelajar 2 sy buat u kaji.mana tau soalan2 tu keluar dlm PMR okt nanti. terima kasih bebanyak, moga usaha murni cg mendapat ganjaran pahala berterusan dunia akhirat

  17. Salam, kami singgah melihat susun atur blog cikgu. Tahniah di atas usaha yang ditunjukkan.

Tinggalkan Jawapan

