5 Komen

INTERVENSI

KELAS PEMULIHAN BM UNTUK PELAJAR TINGKATAN1

5 comments on “INTERVENSI

  1. Assalamualaikum, cikgumahfuzah. Terlebih dahulu saya nak ucapkan syabas dan tahniah di atas usaha murni cikgu khususnya dalam menyediakan bahan P&P sejarah. Satu usaha yang sangat baik kerana dapat membantu guru-guru baru dan juga guru-guru yang berminat dalam mp sejarah. Bahan-bahan yang ada ini sangat membantu. Diharapkan cikgumahfuzah akan teruskan usaha murni ini di samping membuat penambahbaikan. Saya juga mohon kebenaran untuk download bahan-bahan yang cikgu buat ini. Semoga Allah jualah yang memberikan pahala yang besar buat cikgu. Terima kasih.

  2. Assalamualaikum Cikgu Mahfuzah. Tahniah juga saya ucapkan kerana Berjaya menyediakan bahan sejarah yang sangat berguna untuk pelajar – pelajar saya. Saya juga memohon kebenaran cikgu untuk menggunakan bahan ini dalam PdP saya. Semoga cikgu mendapat keberkatan di atas usaha murni cikgu ini.

Tinggalkan Jawapan

