14 Komen

NOTA TINGKATAN 5

Bab 1

Bab 2

Bab 3

BAB 4

Bab 7

Bab 8

Bab 9

14 comments on “NOTA TINGKATAN 5

  1. salam..ada x nota sejarah f4???nk mintak share boleh??thanks๐Ÿ™‚

  2. kemukakan soalan-soalan target sejarah spm 2011

  3. powerpoint bab 9 form 5 tade ea??

  4. asalamualaikum cikgu,๐Ÿ™‚ saya nak minta soalan2 ramalan sejarah untuk percubaan SPM (johor) dan untuk SPM,๐Ÿ™‚ terima kasih๐Ÿ™‚

  5. hello..nota bab 5 & 6 ada x?hehe

  6. Saya minta izin nak gunakan bahan2 nota Cgu untuk saya gunakan sbg P&P saya kerana sya juga se0rang guru

    TQ……CG razmi Kemaman

  7. Terima kasih Cikgu banyak Mahfuzah.. Saya ada membuat pautan kerja emel menggunakan bahan cikgu dan digunapakai dalam p&p.
    Bahan cikgu banyak membantu. Semoga Allah membalas kebaikan cikgu dan kita dapat memanfaatkannya untuk anak didik kita. Amin…

  8. hello..nota bab 5 & 6 ada x?

  9. assalamualaikum,. boleh tak cikgu tolang masukkan tingkatan 5 bab 4 untuk kertas 3 punya.

Tinggalkan Jawapan

