53 Komen

AKTIVITI LATIHAN TINGKATAN 4 DAN 5

AKTIVITI TINGKATAN 4 DAN 5

Cantuman Bab Ting. 4

Cantuman Bab tingkatan 5

Soalan Aktiviti tingkatan 4 dan 5

Skima Aktiviti tingkatan 4 dan 5

Soalan objektif

Skima objektif

Soalan Struktur

Skima Struktur

 

53 comments on “AKTIVITI LATIHAN TINGKATAN 4 DAN 5

  1. alhamdulilah….banyak membantu saya dalam pengajaran

  2. salam , tq cikgu for the questions πŸ˜€

  3. Assalamualaikum cikgu…halalkan segala nota,latihan,jawapan dan segalanya yang sy download di sini..

  4. terima kasih blog nie.saya bersyukur kerana pelajar saya apabila saya memberikan modul di atas bnyk perkembangan dari aspek cemerlang dalam peperiksaan .alhamdulilah saya telah meraih 31 orang daripada 34 orang mendapat A dalam sejarah t:4.tq a lot.

  5. salam, terima kasih atas segala latihan yg sy tlh download..hrp dihalalkan & jasa cikgu hanya Allah yg mampu mmblsnya..

  6. TQ. Banyak membantu saya dalam P&P.

  7. thanks for the exercises,,,,

  8. As salam.. cikgu moga dihalalkan juga untuk segala bahan yg saya download ya..

  9. thx 4 de questions and answers…its gve me alot of use in exams…

  10. assalamualaikum….
    cikgu moga dihalalkan juga untuk segala bahan yg saya download ya..
    doakan sye emerlang sejarah spm tahun hadapan…

  11. terima kasih cikgu kerana menyediakan bahan yg menarik dan kreatif. izinkan saya untuk mencetak bagi kemudahan pelajar saya..sekian wan sulaiman SMK SERIAN SARAWAK

  12. assalamualaikum… cikgu, saya dari MRSM Kubang Pasu, Kedah.Saya ambil beberapa contoh soalan kertas 3 dari blog cikgu kerana kami akan diuji dengan bab 6, kertas 3. Saya amat berharap bahan yang diambil dari blog cikgu dapat membantu saya dan rakan2 di sini. terima kasih:-)

  13. salam cikgu.. mohon izin download bahan yang ada dalam blog ini,, untuk digunakan pembelajaran.. semoga ilmu yang dikongsi mendapat keberkatan.. terima kasih kerana memuatkan bahan yang sangat berguna..

  14. thank bnyk2 ckgu…..

  15. Salam..Terima kasih di atas perkongsian ilmu yang begitu bernilai ini..usaha cikgu amat dihargai..:-)

  16. Terima kasih atas perkongsian ilmu

  17. Izinkan sy gunakan soalan ini utk latihan pelajar

  18. terima kasih atas perkongsian ilmu…mohon izin gunakan modul ini..tq

  19. bahan cikgu sgt berguna, terima kasih.

    • terima kasih

      • ASSALAM. BAHAN CIKGU SANGAT MEMBANTU PELAJAR-PELAJAR YG AKAN MENDUDUKI SPM. BERDASARKAN BAHAN YG DIKONGSI DALAM BLOG NI MENUNJUKKAN CIKGU MERUPAKAN SEORANG GURU CEMERLANG DALAM MATAPELAJARAN SEJARAH.

        SAYA WAKIL DARIPADA YAYASAN ISTANA ABDULAZIZ, PAHANG. PIHAK KAMI ADA MENUBUHKAN AKADEMI MENARA GADING (AMG). PIHAK KAMI AKAN MENGANJURKAN KEM SKOR “A” PADA 20 HINGGA 22 SEPTEMBER 2013. JIKA CIKGU ADA KELAPANGAN, PIHAK KAMI BERBESAR HATI UNTUK MENJEMPUT CIKGU SEBAGAI PENCERAMAH BAGI KEM SKOR ” A” YG AKAN DILAKSANAKAN NANTI.

        MOHON JASA BAIK CIKGU UNTUK MEMBERI KOMEN. TERIMA KASIH

      • Assalamualaikum..terima kasih atas jemputan tetapi saya mohon maaf kerana lokasi agak jauh dan saya tidak mendapat keizinan daripada majikan tempat saya mengajar..terima kasih….guna bahan saya yang ada..saya doakan kejayaan anak didik semua..

  20. Boleh saya sama2 buat perkongsian dengan cikgu dengan blog saya blog panitiasejarahsmkdpb-kluster.blogspot.com di alamat smkdpb-kluster pun ada.Semoga kita boleh sama2 meningkatkan subjek sejarah ke mercu kecemerlangan…Amin

  21. hanya pakatan sahaja dpt balas jasa cikgu

  22. Alhamdulillah, saya terjumpa blog cgu, terima kasih dan mohon halalkan diatas apa yang saya ambil dan cetak dari blog cgu. Semuga cgu mdpt keberkatan.

  23. asalamualaikum ,cikgu,izinkan saymengambisemua maklumat ini yer cikgu….saya nak buat sebagai rujukan,boleh yer cikgu,terima kasih banyak2…moga ditambahkan rezeki tuk cikgu

  24. soalan -soalan ni membanatu sya dlm exam. Tq

  25. salam cikgu..minta izin untuk downlod soalan2 dlm blog ckgu ni…terima ksih ^_^

  26. terima kasih banyak membantu anaknya, sebab anak saya selalu gagal dalam sejarah ini.

  27. terima kasih, cikgu…

  28. tq cikgu

  29. cikgu sy mohon cikgu halalkn latihan niem..

  30. Assalamualaikum cikgu.izinkan saya untuk mengambil latihan ini untuk dikongsi bersama kawan-kawan saya..latihan ini sangat berguna untuk saya.terima kasih.

  31. Assalamualaikum wbt… izinkan saya menggunakan bahan2 ini…. untuk diri dan anak2 didik. Hanya Allah sahaja yang dapat membalas jasa baik cikgu

  32. Assalamualaikum cikgu, mohon kebenaran utk gunakan bahan cikgu dan mohon halalkan. Semoga cikgu mendapat ganjaran sewajarnya dari Allah swt. T.kasih

Tinggalkan komen