96 Komen

Modul mudah sejarah tingkatan 3

Bab1 t3

bab2 t3

bab3 t3

bab4 t3

bab5 t3

bab6 t3

bab7 t3

JAWAPAN MODUL:

jawapan bab1 t3

jawapan bab2 t3

jawapan bab3 t3

jawapan bab4 t3

jawapan bab5 t3

jawapan bab6 t3

jawapan bab7 t3

semoga berjaya..sama-sama cemerlangkan sejarah

96 comments on “Modul mudah sejarah tingkatan 3

  1. salam cg, sy ambil modul puan, t kasih
    moga ilmu yg bermanfaat akn memberi pahala berterusan dunia akhirat

  2. salam cikgu,saya ambil modul puan, terima kasih kerana memudahkan saya untuk memberi ilmu kepada anak didik..semoga murah rezeki

  3. terima kasih atas sumbgn cgu. semoga segala usaha diberkati.

  4. salam cikgu…..saya ambil nota cikgu….terima kasih yea….

  5. salam. cg mahfuzah.
    blog cg amat membantu saya sebagai guru sejarah yang baru.
    semoga usaha baik cg akan diberkati Allah S.W.T

  6. slm. cikgu saya ambil nota cikgu halal ya. tq

  7. terim aksih puan

  8. salam cg… sy mohon kongsi modul cikgu dengan pelajar ya… terima kasih…

  9. Salam,

    Minta izin untuk guna set nota dan soalan cikgu untuk pelajar2 saya.

    Terima Kasih

  10. assalamualaikum puan.saya minta izin ambil modul puan ya.terima kasih.semoga ilmu puan dapat dimanfaatkan di dunia dan akhirat ๐Ÿ™‚

  11. Assalam..cikgu,saya minta izin ambil soalan2 cikgu untuk kegunanaan saya dan pelajar2 saya..Terima kasih cikgu..semoga Allah memberkati usaha cikgu ini..

  12. ASSALAMUALAIKUM, saya cikgu sains tapi kena ngajar sejarah…nak minta bantuan cikgu uploadkan latihan sejarah…saya dah semakin suka ajar sejarah ni…saya ajar sejarah ting 2…terima kasih..segala perhatian cikgu saya dahului dengan terima kasih…

  13. Salam. Cikgu saya minta izin guna bahan cikgu untuk kegunaan murid saya.. jasa cikgu Allah saja dapat membalasnya. terima kasih

  14. trima kasih yer…

  15. Assalamualaikum, saya minta izin menggunakan modul cikgu. Terima kasih, semoga Allah memberkati cikgu

  16. salam..mintak izin sy amik bahan2 cgu utk anak2 didik sy…

  17. salam, terima kasih atas semua modul, cikgu

  18. saya ada menggunakan mosul puan.. terima kasih

  19. pada tahun bilakah james brooke datang ke sarawak?

  20. puan,, trima kasih bnyak2 yew…. sy hrap lpas ni sy bley dpat A…. sblom ni sejarah sy dpat D

  21. terima kasih atas ..modul ini .. minta halal yerk…
    doakan saya dpt A PMR 2012 dlm sejarah!!

  22. terima kasih atas modul ini semoga cg dirahmati ALLAH

  23. salam…ckgu taon dpn sy nk exam pmr..sy gunakn modul ckgu sbgi rujukan..arap ckgu x mrh k..ckgu blh x doakn kejayaan sy..

  24. Assalam, cikgu mohon izin ambil apa jua bahan yang cikgu muatkan. Semoga bertambah keberkatan..Aminnn…

  25. Assalam… sy minta izin untk ambil nota2 cikgu n yang akan dtg juga heheh…Terima kasih cikgu.

  26. assalam… cikgu nota sejarah x ade ek ?

  27. assalamualaikum cikgu mahfuzah. saya minta izin menggunakan bahan modul cikgu ini untuk pelajar-pelajar saya. terima kasih kerana berkongsi ilmu dan pengalaman cikgu di blog ini.

  28. saya nk gna modul nie utk student sya… halal ye

  29. minta izin guna modul puan..tq

  30. cikgu…saya guru sejarah baru….mintak halalkan ilmu n nota cikgu ni…saya ambik yer

  31. Salam..mohon minta modul puan..moga anak2 didik kita berjaya..

  32. cikgu..mohon minta modul..

  33. sgt bagus…trima ksh berkongsi ilmu

  34. CIKGU, SAYA dapati modul sejarah bab 3 tingkatan 5 kehilangan muka surat 1-8..mohon cikgu untuk saya dapatkan muka 1-8 yang tertinggal itu

  35. cikgu saya mohon nota dan latihan cikgu.semoga Allah balas jasa cikgu

  36. TERIMA KASIH. MOGA GANJARAN PUAN DI AKHIRAT NANTI. DEMI MASA DEPAN ANAK-ANAK BANGSA TERIMA KASIH SEKALI LAGI

  37. saya ambil modul puan , harap puan izinkan . doakan saya agar mendapat a dalam subjek sejarah .

  38. cikgu sy ambil nota cikgu

  39. Saya mohon izin utk ambil bahan Sejarah cikgu utk digunakan dlm P dan P saya.Terima kasih. (Pn Irmawati SMK Kg Baru,Kerteh,Trengganu)

  40. sejarah from 3 lgi snang nk hfal dri from 1 & 2. .
    arap arap azem sejarah ecok bleh dpat B,C atu D jji llus sdah. .
    arap arap dpat lh sye mnghfal ape yg cikgu ajr dlm klas dh dpat hfal ape yg ckgu bgi an niey. .tanks cikgu. .

  41. assalammualaikum…….saya tak puas hati dengan markah peperiksaan sejarah saya..saya harap dengan membaca nota sejarah cikgu,saya bleh tingkatkan markah peperiksaan sejarah saya…………..^_^…………….^_^

  42. sya mohon izin ambil bhn cikgu utk pnp.terima kasih.

  43. salam ckgu saya tk paham la

  44. Salam cikgu…minta izin untuk ambil apa jua bahan dari blog cikgu untuk kegunaan para pelajar saya juga…semoga bertambah berkat..insyaallah…

  45. ckgu nota ckgu best sy cpt phm thanks

  46. terima kasih atas modul ini. saya akan gunakannya dengan sebaik mgkin. insyaallah.

  47. Assalamualaikum cikgu… saya guru sejarah yang dah mengajar hampir 10 tahun. Tapi baru sekarang mengajar tingkatan 3. Mohon kebenaran untuk menggunakan modul ini. Sangat2 berterim kasih dengan perkongsian cikgu ini. Oh ya, saya hanya mengajar 1 kelas dan kelas yang paling belakang… sikap semua okay, tapi sangat lemah dalam pembelajaran. Diharap modul ini akan dapat membantu. Terima kasih

  48. Assalamualaikum cikgu…Saya mohon kebenaran untuk menggunakan modul ini sebagai latihan tambahan saya … Terima kasih cikgu…

  49. Assalamualaikum cikgu, halalkan saya ambil nota cikgu untuk kegunaan anak didik kite. Semoga usaha cikgu diberkati dan hanya Allah saja dapat membalasnya.

  50. salam cikgu,,,sye pn amik juge note ni.amat brguna utk student sy.tq byk

  51. salam cikgu… thanks atas semua ni. moga ini dapat membantu kami semua dalam pmr.

  52. salam cikgu…mohom share modul cikgu…

  53. Salam , . Cikgu , . Sye dr sekolah Men.Addiniah.Jelutong nak minta izin untk ambl modul ckgu ni dn dbrkn kpd rkn2 dn ckgu , . Hrp2 sejarah sye tahun ni akn dpt A , . InsyAllah , .

  54. Salam..mohon kebenaran utk download modul ckgu ni ye.sgt bagus dan menarik.moga usaha ckgu di berkati dan dirahmati olehNYA~ thanx

  55. Salam. Saya minta izin untuk gunakan bahan ini dalam p&p saya. Terima kasih puan.

  56. salam.. saya minta izin gunakan bahan ini dalam p&p saya. terima kasih banyak-banyak…

  57. salam cg, saya ambil nota cg ni yer untk rujukan pmr tahun ni .mintak halalkan eh terima kasih cg

  58. salam sejahtera. saya mohon keizinan untuk mengambil bahan puan ni ye..

    terima kasih

  59. mohon keizinan untuk guna bahan sejarah puan untuk kecemerlangan anak bangsa

  60. assalamualaikum…saya minta izin puan mahfuzah utk ambil apa2 nota dan latihan dlm blog puan ini utk kegunaan anak didik saya…minta izin juga kerana saya akan mengedit bahan2 puan supaya bersesuaian dgn anak2 saya…TERIMA KASIH ๐Ÿ™‚

  61. assalamualaikum… saya mintak izin copy modul ini… sangat memudahkan….

  62. ASSALAMUALAIKUM.SYA AMBIL MODUL CIKGU UNTUK KEGUNAAN PELAJAR SAYA.SEMOGA ALLAH MUDAHLAH SEGALA URUSAN CIKGU.AMIIN….

  63. assalamualaikum…. saya mohon menggunakan modul cikgu …. tq for sharing semoga Allah memberkati usaha cikgu

  64. assalammualaikum cikgu saya mau tanya cikgu ada kertas 3 tingkatan 4 kah???

Tinggalkan komen